پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران عنوان بهترین زننده سرویس رقابت‌های جام واگنر را به خود اختصاص داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امین اسماعیل‌نژاد و صابر کاظمی امتیازآورترین بازیکنان دیدار ایران مقابل هنگ‌کنگ در فینال مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا شدند.
صابر کاظمی به قدری در تمرینات و بازی‌های دوستانه فوق العاده بوده که حالا ممکن است جای امین اسماعیل نژاد را هم در ترکیب تیم ملی والیبال ایران بگیرد.
بردیا سعادت، جوان با استعدادی که باز هم یک‌ تورنمنت مهم را از دست داد.
به نظر می‌رسد لیگ کویت تأثیری در کیفیت فنی صابر کاظمی نداشته است.
صابر کاظمی فارغ از هیاهوی این روزهای تیم ملی مشغول استراحت و خوش گذرانی است.
برای افراد مبتلا به هیپوگلیسمی بسیار مهم است که همیشه مانیتور قند خون و یک میان‌وعده همراه خود داشته باشند. اگر دچار هیپوگلیسمی هستید، قانون ۱۵/۱۵ را دنبال کنید تا سریع احساس بهتری داشته باشید: ۱۵ گرم کربوهیدرات مصرف کنید و سپس ۱۵ دقیقه صبر کنید. سپس:
صابر کاظمی عملکرد خوبی برابر شهداب یزد داشت.
شگفتی دیگری در جام باشگاه‌های والیبال آسیا رقم خورد.
بهترین دروازه‌بان لیگ تحت قرارداد تراکتور است، اما تراکتور که اخباری را دارد احتمالا رضایتنامه او را با قیمتی بالا صادر می‌کند
صابر کاظمی یک قهرمانی دیگر با الکویت کویت در این فصل به دست آورد.
صابر کاظمی به تمرینات تیم الکویت کویت در ترکیه ملحق شده است.
مثل یک شکارچی که برای رسیدن بهترین زمان باید به اندازه کافی صبر کند، سردار هم زمان زیادی را گذراند تا بهترین لحظه‌هایش در ترکیب لورکوزن از راه برسند.
مهسا صابری در دیدار برابر سایپا دچار مصدومیت شده بود و حالا مشخص شده که این بازیکن از ناحیه مینیسک دچار پارگی شده و قطعاً دیدار فینال برابر پیکان را از دست خواهد داد.
مهسا صابری، کاپیتان و بازیکن سریک به دلیل آسیب‌ دیدگی دیدار فینال را از دست داد.
میامی- امام جمعه میامی با بیان اینکه ائمه اطهار (ع) بهترین الگوها برای تربیت فرزندان هستند، گفت: از مهمترین درس‌هایی که از ایشان می‌توان یافت، صبر و ابراز محبت در قبال تربیت فرزندان است.
نساجی مازندران با گل زیبای هافبک با تجربه خود از فجر سپاسی پیش افتاده است.
دوئل برادران حردانی در سوپرجام را صالح به سود خود به پایان رساند.
صدیقی امام جمعه موقت تهران گفت: سعه صدر در شناخت خودی‌ها و رتبه بندی خودی‌ها مهم است و هر کس قدرت مدارا را ندارد و بهترین کار صبر است تا فرصت بدهیم و به مرور بتوانیم مواضع طرف مقابل را تغییر دهیم و از تمام ظرفیت‌های خود در این راستا استفاده کنیم.
ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب بهترین فصل فوتبالی خود را پس از لژیونر شدن سپری می‌کند.
در حالی تیم ملی والیبال در رده سوم جام واگنر قرار گرفت که «صابر کاظمی» به عنوان بهترین زننده سرویس این رقابت‌ها معرفی شد.
صابر کاظمی در تمرین روز گذشته تیم ملی والیبال در بهترین فرم خود ظاهر شد.
محمد خادم الشیخ کوهنورد حرفه‌ای و مربی امداد و نجات کوهستان گفت:دماوند با ارتفاع فعلی ۵۶۱۰ متر بلندترین قله ایران است که بهترین زمان صعود برای کوهنوردان به این کوه بین تیر و مرداد ماه خواهد بود چرا که وضعیت آب و هوایی دماوند در زمان گفته شده نسبتا پایدار است. البته موارد خاصی مانند سیل اخیر هم وجود دارد که هشدار‌های لازم صادر می‌شود.
سیّد اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی: عاشورا مکتب انسان‌ساز و یگانه طریقی است که بشریت را به سوی صلاح و جاودانگی رهنمون می‌سازد. صبر، اطاعت و بصیرت، درس بزرگ عاشورای حسینی است و ملّت بزرگ ایران اسلامی نشان دادند که بهترین پیروان این مکتب عظیم هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ